pátek 7. února 2014

HEZKÝ VÍKEND

Tak jsem přežila týden bez počítače......ale je to fakt hrozné,protože tento náhradní to je tedy věc.
Asi tak půl hodiny čekám než vůbec začne svítit a uráčí se mě uvítat.
Obrázky stahuji 10 minut a do blogu je vkládám asi tak půl hodiny.
Potom počítač zdechne.
Tak se ho snažím oživit.
Někdy se mě to povede a tak honem něco přichystám a někdy se neoživí a tak si jdu číst ,abych se uklidnila a nehodila ho z okna.
A takto to půjde asi ještě 3 neděle než mě oznámí,že se mám pro můj opravený dostavit.
Tak snad to nějak ustojím.....

Foto : Rosie Hardy Photo


http://www.rosiehardyphoto.com/

2 komentáře:

  1. Držím Vám palce, abyste počítač z toho okna opravdu nevyhodila... Já bych to asi nevydržela :-) pomalé počítače opravdu nemám ráda :D. Mes

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy dneska k tomu nemám daleko,abych tu potvoru vyhodila.
    Od rána se snažím sem něco dát a ještě to nemám hotové.
    Musím se moc držet.....
    Jinak bych totož byla úplně odříznutá.
    Syn má sice ještě tablet,ale s tím já moc neumím a je to mrňavý.Jarka

    OdpovědětVymazat